Tuesday, January 20, 2009

позволих си да бъда офрамена, май главно от себе си, и сега чета зонтаг като обезумяла, при което нормализирам парадоксално кротко. всичко тук (друго/повече надали ще търся), за някой спрял да чете от векове и всъщност никога божем незапочвал в (?суетния) си страх от контаминация [дано не сме много съзнателните бонзаи], (ме) преобразява по дяволски начин. и ям, поглъщам и дори !хрупам!; доброволчествам в нарязването на сводовете си с тази баритова пустинна роза, съживяваща се в уюта на именно моята бедна глава. пожелана и почти съвсем solicited зараза, която (ме) крои ab novo, инокулира (ме) с въгленова креда -от книги и всевъзможни други свитъци страст и безобектна, безчестваща ненавист, които все още с достойнство настоявам, че никога няма да погълна. и също толкова магически безшевно (ме) облича. без да топли.
нали все пак съм решена напълно да измръзна.

6 comments:

  1. и аз така, мислех, че си я чела, но ще изчакам)

    ReplyDelete
  2. шегуваш се, нали?

    и още по-сериозно: не чакай, всичко е обезсърчаващо, да не казвам безнадеждно, случайно при мен, забрави ли)

    ReplyDelete
  3. ооо
    сега сме в ролята на оскърбената девица?
    курвите я играели най-добре,казват(нищо лично):)))
    но само те разправят публичнокой-колко го бивало-отбележи си!
    и гледай да не попаднеш на мен че има да си гониш мръсните гащи из нета

    ReplyDelete
  4. а, ти си от кроткитеглупачки, дето все не знаят защо , с кого и как било станало. една такава щях да я бия, толкова ме вбеси.обърни внимание на "само те разправят публичнокой-колко го бивало".а трий квото си искаш. и не ми се предлагай

    ReplyDelete
  5. не, silly:) пак се обърка
    изпитваш ли ме? ) аз наистина с мир

    иначе не помня да съм делегирала някой да ми наглежда бельото някога.

    ReplyDelete
  6. да ти се предлагам ли!? ти, бедни човече.. не, тук наистина ме изгуби като ум, също и възможността да се напсуваш на воля

    а ти се фокусирай върху 'и не може да врещи'

    и да, ще препоръчвам другите - онези, които въобще стигат до под мозгокорието ми, а те не са много,-докогато трябва/мога. това ти нагарча? ми мини на отсрещния, уил ю)

    мир
    награден си с мълчанието ми

    дъвчи бавно и прецизно.

    ReplyDelete