Monday, December 17, 2007

a tribute to a
classless n raceless n free ::



a /red/ carpet crawler begging peace
and а peace frog singing war;
a maggot spreading his shadow all over and droning
and a lonely jug drowning it out
pure involution
..and counting

(<притворна преди всяко развиделяване>)
заради петното ти
което засия под устните ми както някога
когато се усвоявахме за първи път (помниш ли)
говоря за белега върху красивия ти |.. .|
напомнящ времето когато
анатомически сме били неразличими
а сетне моята [рана) не е зараснала докато твоята
е обрасвала с този красив многостен

и заради топлата
цепелинена плака на блуса.. онова обещание
че никога повече няма да нося твоите крака и износвам
крачките ти

да ти напомням ли: те всички ме брояха наобратно -
към основата

затова е погрешна индукцията и отровна гностичната мъгла
и прелестна
радостта на красивия ти многостен между гърдите (ми] - този
кокаин за ручейниците и
пиявиците ми
донеси ми
шестнадесетина пауза лула и паяче

донеси ми за
разврата на Краля.

)

4 comments:

  1. пак ми изправяш косата

    /и пак ме забравяш/

    ReplyDelete
  2. "a /red/ carpet crowler"
    lies in his corner
    you gotta get in to get out
    but never shout

    отново си толкова, толкова близо
    и високо, moss, до настръхване

    ReplyDelete
  3. не те забравям, curly; no way ) просто мен са забравили всички коледни духове. и привиквам към този ранен тарзанизъм по тролей, чиито брънки са устните на гладни тролове.

    ReplyDelete
  4. chris, щастливецо да се къпеш в нейните топли овали ), подари й 'woman' на j.l. а EN дръзновението ми е за теб, признавам.

    ReplyDelete